torsdag 15 november 2012

B E A S Z E N F E L D F Ö R E L Ä S N I N G


  

 
 
 
 
 
 

 
 
Ikväll var jag på en fantastisk föreläsning med Bea Szenfeld som nätverket She Creatives Jkpg (ett nätverk för kvinnliga kreatörer) anordnade. Och ååååååååååh så bra hon var den där Bea. Så jäkla skön tjej....man blev lycklig av att höra henne prata om sitt liv och hur hon jobbar och tänker. Hon var fängslande från första sekund och hennes ironi gillar jag skarpt! Ja, hon fick en bara att må sådär bra helt enkelt.
Bra anordnat She Creatives Jkpg och tack till restaurang N.E.O, längtar tills ni öppnar på riktigt!
 
 

4 kommentarer:

  1. Underbar blogg vännen!!! Puss Helena alias Gunvor ;)

    SvaraRadera
  2. Kul att du tycker om bloggen vännen "Gunvor"! Puss från din "siri" :)
    Åh...nu kände jag att jag saknar den gamla goda tiden då vi var i vårt esse ha ha!!!
    PUSS

    SvaraRadera

KOMMENTERA GÄRNA...JAG BLIR SÅ GLAD OM DU SKRIVER EN RAD!