torsdag 1 november 2012

G U N G E L I G U N G

 
 
 
 
I torsdags gjorde jag slag i saken och beställde en möbel som jag länge har velat ha. Det blev Eames gungstolen. Vi har Vitras Eames stolar vid vårt matbord och det är klart att de måste ha en kompis bredvid brasan. Tänk er att krypa upp i denna gungstol, med ett mjukt fårskinn i, framför brasan en ruskig höst eller vinterkväll. En bok i händerna och ett glas rött bredvid som man kan smutta på. Kan ju inte bli annat en mysigt va?! Dagens tips...gå in på www.ikonm.com
 
 

2 kommentarer:

  1. Sofia Arnoldsdotter2 november 2012 kl. 22:14

    Fia, nu fick du mig att köpa en också. Extrakampanj hade de och allt, gick ju inte att motstå. Nåja, jag får motivera det med att jag måste sitta skönt och gunga bebisen sen hela våren :)
    Vad fin blogg du har!

    SvaraRadera
  2. Eller hur Fia...man vart ju bara tvungen ;)
    Klart bebisen ska få gunga...den kommer sova så gott och aldrig skrika då ha ha.
    Tack vad snäll du är...blir glad att du skrev en rad! Kram

    SvaraRadera

KOMMENTERA GÄRNA...JAG BLIR SÅ GLAD OM DU SKRIVER EN RAD!