måndag 7 januari 2013

B R U D S M I N K & H Å R








Back on track...nu har jag gjort en massa ändringar i inställningarna på min dator och nu funkar det igen. Hoppas tekniken är med mig nu framöver, blir tokig när det inte fungerar som man vill.

Här kommer lite fina bilder på våra underbara vänner Daniel & Nicole som gifte sig en vacker sommardag i Sigtuna. Jag fick den stora äran att styla dem till deras bröllop. Jag gjorde hår och smink och tog deras bröllopskort. Jag älskar verkligen att styla, är nog bland det roligaste jag vet och se så vackra de blev! Jag har gjort en hel del sminkningar och hårupsättningar, till både bröllop och galor...och jag stylar gärna fler. Så ska du gifta dig, gå på gala eller bara vill bli lite extra fin och är intresserad av att få hjälp med smink eller hår (och bor i Jönköpingsområdet) får du gärna höra av dig här på bloggen via att kommentera så hör jag av mig till dig med mer info. Jag lovar att du kommer billigare undan än att gå till vanlig makeupartist och frisör.

Tack Daniel & Nicole för en alldeles underbar dag! 

All we need is love!

3 kommentarer:

  1. Rekommenderar Sofia starkt! Hon gjorde mitt hår och sminkade mig på min möhippa inför en photosession och jag blev SÅ snygg! Tack!
    /Johanna Grek

    SvaraRadera
  2. Vår dag blev verkligen helt fantastisk och det är mycket tack vare dig Sofia. Du är bäst, jag hoppas dina läsare förstår det! Stort lycka till och använd gärna fler av våra bilder som referens. Stor kram från oss / N & D

    SvaraRadera
  3. TACK TACK!!!
    Ja, inte utan att man blir glad. Ni vet ju att jag älskar detta och det är klart att det är kul när man får beröm. Om inte kunden är nöjd är inte jag nöjd ;)
    Kram

    SvaraRadera

KOMMENTERA GÄRNA...JAG BLIR SÅ GLAD OM DU SKRIVER EN RAD!