söndag 3 februari 2013

F A B R I K E N - S Ö N D A G S B I L D






Här kommer mitt bidrag till FABRIKENS söndagsbild.
Det får idag bli foto taget med mobilen och på det som jag ser sist innan jag knoppar in.
Jag har idag städat, städat lite till, tvättat och slutligen bäddat rent sängarna. Att krypa ner i nybäddade sängar är väl ändå bland det bästa som finns. 
Och att vakna upp en måndag och det är rent i huset känns så skönt, då börjar veckan bra.

Som nattduksbord har vi gamla omlackade stolar med fårskinn på dynan. På stolarna har jag satt klämlampor, Hektar från Ikea, tycker de är fina.

Senaste inköpta boken är Stockholm Rosé...köpte den mest för den snygga framsidan som Cassandra Rohdin har illustrerat...nu återstår det att se om innehållet är lika bra som utseendet är snyggt.

God natt mina kära läsare, hoppas ni haft en skön helg!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

KOMMENTERA GÄRNA...JAG BLIR SÅ GLAD OM DU SKRIVER EN RAD!