tisdag 5 mars 2013

G B G S H O P P I N G










I lördags var jag i Göteborg och stillade mitt shoppingbegär. Vi hade några timmar på oss innan vi skulle checka in på spa, så det blev en tur till NK, ZARA, Artilleriet och lite snabba drop in i lite småbutiker. Älskar att strosa runt i Gbg, en stad jag bodde i några år och känner mig som hemma i.
Jag unnade mig en ny plånkbok från Marc By Marc Jacobs med plats för både kort och så var det också en mobilficka för Iphone5 inuti den, supersmart! Sen blev det ett par byxor och en kjol på ZARA och en trähand från HAY på Atilleriet.
Det enda som jag verkligen hade velat ha med mig hem också var den nya Busnelkoftan....känner att den fattas mig men är på tok för dyr för min lilla fjuttiga mammapenning. Men med tanke på hur mycket jag använt min klassiska marinblå Busnelkofta så borde jag skippa att köpa en massa HM kläder och annat smått och gott på ett tag och unna mig denna. Ja, så får det bli. 

Jag lever på mottot, man ska unna sig om man kan...du vet inte vad som händer imorgon.
Tummen upp för lite shopping, det mår man bra av.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

KOMMENTERA GÄRNA...JAG BLIR SÅ GLAD OM DU SKRIVER EN RAD!