tisdag 2 april 2013

B A L A N S


Jag antar att det handlar om balans.
Det är just nu mycket upp och mycket ner runt om mig, men jag väljer att fokusera på det som är uppåt och försöker glädja mig åt det.

Pilen ner för
  • Magsjukan som har härjat här hemma i över en vecka, jag hoppas den har gjort sitt och inte går vidare till ytterligare familjemedlemmar.
  • Min mage som (utan magsjuka) inte mår så bra och jakten på att hitta vad det är som ställer till det. Är det något jag inte tål och vad i sådana fall? Blir snart tokig.
  • Denna kalla vår
Pilen upp för
  • Jag har fått en förfrågan att formge visitkort åt ett företag. Blev alldeles överlycklig!
  • Jag har två riktigt roliga tävlingar på gång här på bloggen som verkligen är värda att ta en titt in hit snart igen. De kommer förhoppningsvis inom kort, missa inte!
  • Jag har flera som vill beställa silversmycken av mig, kul!
  • Att det trots kylan varit härlig väder med sol som faktiskt värmer riktigt gott och som jobbar hårt på att smälta sista snön.
  • Magsjukan är i alla fall över på barnen och tvättmaskinen får äntligen lite vila.
Hoppas ni också har en fetare pil uppåt :)

Detta får bli mitt FABRIKEN inlägg denna tisdag....eftersom söndagsbilden uteblev. Ni hittar andra inspirerande bloggar på FABRIKEN så ta en titt in där.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

KOMMENTERA GÄRNA...JAG BLIR SÅ GLAD OM DU SKRIVER EN RAD!