måndag 20 maj 2013

B U S N E L K Ä R L E K








Häromdagen såg jag en tjej jag känner i denna fantastiska rosa klänning från Busnel...och jag dog lite smått. Fick ett sådant habegär att jag inte kan sluta tänka på denna klänning. Älskar Busnel och använder min Busnelkavaj nästan dagligen. Så även om den kostar en del är det ju värt det med tanke på kvalitet och hur länge man kan använda en sådan klassisk klänning. Snacka om att det verkligen är kvalitet, jag har fått två Busnelkoftor av min mamma som hon hade för 30 år sedan och de är lika fina nu som då. De ser helt nya ut bortsett från att de har axelpuffar ha ha.
Tycker verkligen att klänningen är supersöt i den rosa fina färgen. Men kommer man tröttna och är det kanske läge att satsa på en klassisk marinblå istället? Näää jag borde inte vara så mesig och alltid köra på säkra kort. Ska jag slå till och köpa den rosa tycker ni? Fin till midsommar, kanske en morsdagspresent till mig själv. För det är jag ju värd ;)


2 kommentarer:

  1. Ojojoj! Den vill jag oxå ha :) riktigt snygg!

    /suvi

    SvaraRadera
    Svar
    1. Eller hur, frågan är bara vilken färg.
      hmmmmm.....

      Radera

KOMMENTERA GÄRNA...JAG BLIR SÅ GLAD OM DU SKRIVER EN RAD!