fredag 24 maj 2013

F I N G O T T E




 

foto: Sofia A, fialinsstil.blogspot.se

I just cant´t get enough, I just can´t get enough......
Så sjukt goda chokladtryfflar och gräddmandlar att jag nästan svimmar.
Detta kan ni också överraska mamsen med på söndag. Jag lovar att hon, om hon som jag är en obotlig chokladälskar, inte kommer att bli besviken.
Sen gillar jag den stilrena förpackningsdesignen skarpt. Tummen upp för snygga förpackningar, blir mycket godare om man dessutom kan äta med ögat också!

När man var femton gick man till Lagerhaus för att man tyckte att de hade roliga prylar, nu går jag dit för dessa.

Gå nu och köp dessa bums....det är ju fredag och det måste ju firas med lite gotte och varför då inte med lite fingotte :)

2 kommentarer:

  1. De har jag inte sett, måste testa!
    Så vacker Mors Dag present och vilken underbar altan ni har, kram Suss

    SvaraRadera
    Svar
    1. Eller hus Suss. Jag har som sagt blivit lite besatt av de där godbitarna och under tiden jag fotade gottigheterna råkade jag smälla i mig allihop. Det är ju inte klokt, men tar man en så är det kört.
      Roligt att du gillar vår altan!
      Kram

      Radera

KOMMENTERA GÄRNA...JAG BLIR SÅ GLAD OM DU SKRIVER EN RAD!