fredag 17 maj 2013

F Ö R P A C K N I N G S K Ä R L E K



Det var kärlek vid första ögonkastet. Måste bara ha!

Jag är ju löjligt förtjust i snygg förpackningsdesign och dessa får toppbetyg av mig. Så rent och snyggt designade, gillar ju det där grafiskt enkla...tänk vad fina de skulle vara i vårt badrum. Synd att de kostar skjortan bara, men jag lägger ju redan idag en halv förmögenhet på krämer och när de sedan lovar att denna ska vara 8 ggr så effektiv jämfört med liknande krämer...ja då måste man väl ändå bli jäkligt snygg eller?! :)
Kommer nog bli farligt att gå in på NK Kosmetik nästa gång jag har vägarna förbi, kommer väl bli blixtkär i dessa krämer och så kommer ju säkert en säljare övertyga mig om att jag bara måste ha dem eftersom jag har en massa rynkor...och dessa krämer kommer minsann trolla bort dem, ja det kommer nog hjälpa bara jag nästan tittar på krämen. 

Jag kommer gå därifrån lycklig men pank, ha ha.

Någon som har testat den?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

KOMMENTERA GÄRNA...JAG BLIR SÅ GLAD OM DU SKRIVER EN RAD!