måndag 6 maj 2013

V I L L H A ! ! !


Har länge tänkt köpa Pia Wallens korsfilt i grått. Och häromdagen när jag traskade runt på stan bestämde jag mig för att göra slag i saken och köpa den och vad händer då tror ni. Jo, den grå har utgått ur sortimentet. Så himla trist jag vill ju bara ha den i grått. Och nu när den inte längre säljs i grått kan jag definitivt inte släppa denna tanke...måste bara ha!

Någon som vet om det finns någon grå kvar i någon butik någonstans, eller om kanske någon har en som den har tröttnat på och vill sälja den till mig?
Hör av er i sådana fall, pronto!

Typiskt att det jag gillar så ofta utgår ur sortiment. Detsamma gäller smink och hudvård. När jag väl hittat en riktigt favorit och ska köpa den igen, nog fasiken har den utgått ur sortimentet. Borde vara förbjudet!

2 kommentarer:

  1. Halloj igen, jag tror man kan beställa de gråa filtarna på hennes hemsida fortfarande! Ta en titt, så håller jag tummarna =)

    SvaraRadera
  2. Men tack för tipset snälla du. Att jag hade missat o kolla på hennes egna sida ha ha. Nu blir det till att klicka hem en tror jag :)

    SvaraRadera

KOMMENTERA GÄRNA...JAG BLIR SÅ GLAD OM DU SKRIVER EN RAD!