torsdag 27 juni 2013

H E M M A H O S S O F I A & E L I A S





foto: Sofia A, fialinsstil.blogspot.se


Idag har jag varit hos min vän Sofia, de har ett så härligt hem fyllt med klara färger. När jag kommer hem känns hela vårt hem dött och trist. Bara svart, vitt, grått och beiget. Nä...här måste plockas in lite mer färg, men jag vet inte hur. Varje gång jag plockar in lite färg i vårt hem slutar det med att jag tillslut tar bort det för det känns fel. Jag ska börja med en lampa likande den översta bilden, det är så snyggt. Frågan är bara vilken färg jag ska välja på sladden? Risken är stor att det slutar med en svart eller svartvit sladd. Men gult är ju fint :)

Tack för en härlig em hos er och för det goda fikat!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

KOMMENTERA GÄRNA...JAG BLIR SÅ GLAD OM DU SKRIVER EN RAD!