söndag 27 oktober 2013

M I N I M A S K













foto: Sofia A, fialinsstil.blogspot.se

Gissa om jag blev glad när jag upptäckte att det skulle öppna en liten butik i vårt område som säljer underbart fina barnkläder. Så kul med något nytt man inte sett innan. Det är Agnes som har startat butiken som säljer finfina kläder som polska designers har designat. Det finns även skor och lite handsydda dockor och nallar.
Hade jag haft en tjej hade jag köpt både tyllkjolarna och klänningarna i alla färger...men nu har jag ju inte det så jag fick bara stå där och tråna en stund :) Köpte dock riktigt fina tröjorn till mina killar och fler plagg märkta minimask kommer definitivt att fylla killarnas garderober.

Om du bor i Jönköping måste du ta dig tid att besöka den lilla söta butiken som ligger strax intill Ljungarumsskolan, och bor du inte här är det bara att gå in på MINIMASK och klicka hem finfina kläder till barnen.
Lycka till med din söta lilla butik Agnes!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

KOMMENTERA GÄRNA...JAG BLIR SÅ GLAD OM DU SKRIVER EN RAD!