tisdag 26 november 2013

D E S I G N O C H I N R E D N I N G S P R I S E T



För ett tag sedan kom jag med på en topp 20 lista över Sveriges populäraste inredningsbloggarna och nu kom jag med på Skandiamäklarnas design och inredningspris. Alltid kul när bloggen blir uppskattad, tack Skandiamäklarna

Nu med motiveringen:
Fialins Stil är ett kollage av allt sådant som inspirerar bloggerskan Sofia. Alltifrån vackra bukettblommor inslagna i chanelpapper till mysiga bilder av matlagningsstunder med perfekta råvaror. Sofia gör sina egna silversmycken och inspireras särskilt mycket av fotografen Helmut Newton.

Lite kul att läsa motiveringen...ha ha...

Tyvärr har jag haft lite för lite tid över på sistone och bloggen har få uppdateringar. Men intresset finns fortfarande kvar och jag har helt enkelt bara behövt en liten lugnare period.
Men som jag nämnt tidigare....jag hoppas kunna få upp bloggtempot snart igen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

KOMMENTERA GÄRNA...JAG BLIR SÅ GLAD OM DU SKRIVER EN RAD!