fredag 1 november 2013

M O O D B O A R D








mobilfoto: Sofia A,  fialinsstil.blogspot.se

Favorittema idag i FABRIKEN - MOODBOARD
För lite tid, för lite ljus...kvaliteten blir ju också därefter, men bättre ett inlägg än inget alls tänker jag då. 

Mitt mood just nu - in med lite vinrött för att skapa höstkänsla, älskar min lilla portmonnä och väska som jag fått efter min farmor, så mycket känsla med ärvda ting. Ett glas vin, lite tända ljus och en tidning att bläddra i...sugen på lite nya inredningsprylar, sugen på något nytt...tips på ngn ny inredningsdetalj man inte får missa? En gala att se fram emot...vad ska jag ha på mig, hur ska jag ha hår och smink? Så kul med gala, längtar! Fin inbjudan va! Min duktiga vän Katrin Bååth har gjort den. Ta gärna en titt in på www.katrinb.se Och titta även in på FABRIKEN för fler moodboards...alltid kul med inspiration.

Ha en skön helg!

4 kommentarer:

  1. Kul med gala! Vad ska du ha på dig? �� Superfin moodboard.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ingen aning. Men definitivt en snygg klänning! Får börja jakten efter den perfekta klänning nu.

      Radera
  2. Svar
    1. Så lite så! Kul om jag kan göra reklam för den fantastiska AD du är! Puss

      Radera

KOMMENTERA GÄRNA...JAG BLIR SÅ GLAD OM DU SKRIVER EN RAD!