torsdag 21 augusti 2014

V A R D A G S R U M





foto: Sofia A, fialinsstil.blogspot.se

FABRIKENs torsdagsteman sparkar igång igen efter sommaruppehåll och idag är temat vardagsrum. Kom på det alldeles för sent på kvällen när det hade mörknat ute och jag får därmed bjuda på några gamla foton från från vårt vardagsrum som jag hade i mobilen. Ni finner också en länk till ett av mina tidigare inlägg från vårt vardagsrum HÄR.

Nu när det börjar bli höst är jag så sugen på att göra om i vårt vardagsrum, blir alltid sugen på ny inredning när hösten kommer krypande. Jag vill ha en ny soffa, nya tavlor på väggarna och en massa nya inredningsdetaljer...kanske lite färg t.o.m. Frågan är hur smart det är att köpa en ny soffa med småbarn som kladdar och använder soffan till hoppborg? Får bli att satsa på lite nya detaljer och kanske till och med måla en nya tavla, har lite tankar på nya motiv.

I morgon är det fredag och jag nästan hoppas att regnet och rusket håller i sig så vi kan tända brasan för första gången på väldigt länge. 

Önskar er en trevlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

KOMMENTERA GÄRNA...JAG BLIR SÅ GLAD OM DU SKRIVER EN RAD!