fredag 9 november 2012

S K Ä R P N I N G

 
 
 
 


Jag är beroende av två saker...inredningstidningar och choklad. Finns det något bättre än att krypa upp i soffan med en ny tidning och sin favoritchoklad, oslagbar kombination enligt mig! Chokladen ger en ju lite dåligt samvete när man läser omslag som detta...men jag jobbar på mitt sockerberoende. Magasinberoendet får dock bestå...någon last måste man ju ha!
Vi sparar de flesta tidningarna vilket har lett till att vårt hem är fyllt av inrednings och modemagasin. Så här hemma staplas de på hög längs med väggarna. Men har man en liten bebis som helst av allt river sönder och sedan äter upp tidningsblad blir det lite problem. Så det fick lösas genom att sätta ett skärp runt tidningarna, blev riktigt fint tycker jag.

1 kommentar:

  1. Har sett något liknande någonstans. Där hade de dock lite fler tidningar på höjden, två bälten och överst en mjuk kudde.. En extra pall helt enkelt. Så det är en idé jag bär med mig till nästa boende..

    SvaraRadera

KOMMENTERA GÄRNA...JAG BLIR SÅ GLAD OM DU SKRIVER EN RAD!