söndag 29 december 2013

S O V R U M S B Y T E









z


foto: Sofia A, fialinsstil.blogspot.se

Det blev visst ett långt uppehåll här på bloggen, jag har både tagit julledig från jobb och blogg och så välbehövligt det har varit. 
Nu är julen över och granen är utkastad, konstigt att man så snabbt blir trött på julen så fort julafton är över. Nu vill jag in med våren istället...fylla hemmet med ny energi.

När man är ledig kan man ju få lite ryck om man har svårt att slappa, tex att alla i familjen byter sovrum med varandra. Det gjorde vi i helgen och så här ser min och makens sovrum ut numera. Grått och natur som grund...och som ensam tjej i familjen har jag smygit in lite rosa här och där, känns bra :)

Kommer snart lite nya foton på barnens nya rum också.

Hoppas ni alla har haft en härlig jul och att ni får en härlig nyårsafton.
Kram Sofia

2 kommentarer:

  1. Du har det så himla fint, hittar alltid inspiration här. Gillar speciellt hur du kombinerar feminint och maskulint på ett snyggt sätt som de ljusrosa boxarna och den mörkt gråa väggen! Well Done! /Hanna

    SvaraRadera
    Svar
    1. Men tack Hanna! Vad gullig du är. Gott nytt år på dig.

      Radera

KOMMENTERA GÄRNA...JAG BLIR SÅ GLAD OM DU SKRIVER EN RAD!